Terminai ir sąlygos

Šios bendrosios pardavimo sąlygos reglamentuoja produktų ir (arba) paslaugų siūlymą ir pardavimą elektroninės prekybos svetainėje www.cool-mania.com („Svetainė“). Prieš užsisakydami bet kokius produktus, atidžiai perskaitykite šias bendrąsias sąlygas.

„Media Leaders sro“, Slovakijoje registruota įmonė (verslo registro numeris 46 406 999, mokesčių kodas ir PVM kodas SK2023368787), registruota buveinė yra Slovakijoje, Dlha 4, 974 05 Banska Bystrica, Slovakija. Žiniasklaidos lyderiai turi el. prekybos svetainė „Cool-mania“

1. Svetainės taikymo sritis

1.1 Internetinė parduotuvė „Cool-mania“ skirta mažmeninei prekybai. „Cool-mania“ produktus siūlo parduoti tik „galutiniams vartotojams“, ty „vartotojams“. „Vartotoju“ laikomas bet kuris asmuo, perkantis prekes tikslams, nesusijusiems su jokia komercine, amatininkų ar profesine veikla, vykdoma jo versle. Jei vartotojas nėra „vartotojas“, kviečiame vengti pateikti užsakymus internetinėje parduotuvėje; „Cool-mania“ pasilieka teisę neapdoroti vartotojų, kurie nėra „vartotojai“, pateiktų užsakymų ir visų užsakymų, kurie neatitinka „Cool-mania“ verslo politikos.

1.2 Visa Svetainėje esanti informacija nėra privalomas pasiūlymas parduoti produktus bet kurioje šalyje ar vietovėje.

Produktus, siūlomus parduoti svetainėje, galima įsigyti ir išsiųsti tik tiems klientams, kurie gyvena ir nurodo kaip paskirties vietą visame pasaulyje.

1.3. Produktus svetainėje galima įsigyti žmonėms, kurie garantuoja, kad jiems yra ne mažiau kaip aštuoniolika (18) metų ir kurie gali sudaryti teisiškai privalomas sutartis.

1.4 Produktų pardavimas svetainėje yra nuotolinė sutartis, reglamentuojama 50 ir paskesniuose straipsniuose. 2005 m. rugsėjo 6 d. Slovakijos įstatyminio dekreto Nr. 206 („Vartotojų kodeksas“) ir 2003 m. balandžio 9 d. Slovakijos įstatyminio dekreto Nr. 70, kuriame yra elektroninės komercijos reguliavimas,

1.5 Taikomos bendrosios pardavimo sąlygos ir sąlygos, paskelbtos pirkimo užsakymo perdavimo dieną. Jie gali būti kartkartėmis keičiami, atsižvelgiant į galimus reguliavimo pakeitimus. Bet kokie pakeitimai įsigalios nuo paskelbimo svetainėje

2. Bendrųjų pardavimo sąlygų priėmimas ir sutarties sudarymas

2.1 Sutarties sudarymo kalba yra anglų kalba. Sutartis sudaroma Europos Sąjungos šalyse, kaip nurodyta pirmiau 1.2 paragrafe

2.2 Klientas privalo atidžiai perskaityti šias Taisykles ir sąlygas. Klientas raginamas atsisiųsti, išsaugoti ar atsispausdinti jos kopiją, taip pat informaciją apie atsisakymo teisę ir visą kitą informaciją, kurią „Cool-mania“ pateikia svetainėje, prieš pirkimo procesą arba jo metu.

2.3 Norėdami užbaigti vieno ar kelių produktų pirkimą svetainėje, klientas turi užpildyti užsakymo formą ir išsiųsti ją „Cool-mania“ elektroniniu būdu, vadovaudamasis instrukcijomis, kurios pateikiamos tinklalapyje užsakymo metu.

2.4 Pateikdamas Užsakymo formą per internetą (persiųsti), Klientas besąlygiškai sutinka ir sutinka laikytis šių Bendrųjų pardavimo sąlygų savo sutartyje su „Cool-mania“. Jei nesutariama dėl tam tikrų sąlygų, nurodytų šiose Bendrosiose pardavimo sąlygose, vartotojas kviečiamas nepateikti jokių užsakymo formų pirkimui svetainėje.

2.5 „Cool-mania“ pateiks Užsakymo formas duomenų bazėje pagal įstatymų sąlygas. Klientas gali gauti prieigą prie savo Užsakymo formos, naudodamasis svetainės skiltimi „ http://www.cool-mania.com/user/in

2.6 Klientui pateikus užsakymą, „Cool-mania“ atsiųs el. Laišką „Užsakymo patvirtinimo patvirtinimas“, patvirtindamas jo gavimą.
Šiame el. Laiške pateikiama pagrindinių užsakymo elementų ištrauka: kliento įvesti asmens duomenys, pristatymo adresas, išsami informacija apie užsakytus gaminius (aprašymas ir kiekis), išsami informacija apie kainą, mokėjimo būdas, pristatymo išlaidos, visos galimos papildomos išlaidos. kaip informaciją apie atsisakymo teisę ir bendrųjų pardavimo sąlygų santrauką. Klientas įsipareigoja patikrinti el. Pašto adresu [email protected] teisingumą ir pranešti apie galimas korekcijas.
Šis el. Pašto pranešimas nėra užsakymo priėmimas, o tik patvirtinimas, kad tinkamas „Cool-mania“ sistemose jis tinkamai gautas. Klientas taip pat ras savo asmeninį „Užsakymo numerį“, kurį reikia naudoti bet kuriame kitame po bendravimo su „Cool-mania“.

2.7. „Cool-mania“ ir Kliento sutartis bus sudaryta tik tada, kai „Cool-mania“ patvirtins, kad užsakymas buvo priimtas el. Paštu „Užsakymo ir siuntos patvirtinimas“

2.8 Bet koks el. Laiškas, išsiųstas Klientui, patvirtinantis jo užsakymo būseną (pvz., El. Laiškas „Papildomos informacijos prašymas“ arba el. Paštas „Pranešimas apie pristatymo vėlavimą“), arba žodinis pranešimas apie užsakymą, neturi būti laikomas jo priėmimu.
Sutartis įvykdoma išsiunčiant užsakytus gaminius, nebent „Cool-mania“ nepranešė Klientui apie jos nepriėmimą arba Klientas paprašė ją atšaukti.

2.9 „Cool-mania“ pasilieka teisę atmesti ar apriboti pavedimus, kurie nesuteikia pakankamai mokumo garantijų arba yra neišsamūs ar neteisingi. Taip pat užsakymas, susijęs su nebepasiekiamais produktais (nėra sandėlyje)
Šiais sakiniais „Cool-mania“ kuo greičiau elektroniniu paštu praneša Klientui, kad sutartis nėra sudaryta ir pirkimo užsakymas nebuvo priimtas, nurodydama atsisakymo priežastis.
Jei mokėjimas jau įvykdytas, „Cool-mania“ suteikia galimybę grąžinti Klientui sumą, kuri jau buvo sumokėta už sandorio atšaukimą (žr. 13 str. Grąžinimo būdas).
„Cool-mania“ taip pat pasilieka teisę atmesti užsakymus iš bet kurio kliento, su kuriuo „Cool-mania“ turi teisinį ginčą dėl išankstinio užsakymo. „Cool-mania“ gali atšaukti bet kokį užsakymą, jei įtariate sukčiavimą, ir gali atsisakyti apdoroti klientų, turinčių ankstesnę apgaulingą užsakymų istoriją, užsakymus.

3. Informacija apie produktą ir produkto prieinamumas

3.1 Pagrindinės kiekvieno gaminio charakteristikos pateikiamos kiekviename „Gaminio informacijos puslapyje“, remiantis gamintojų pateikta informacija. „Cool-mania“, pasilieka teisę be įspėjimo pakeisti bet kurį Produkto informacijos puslapį.

3.2 „Cool-mania“ stengsis kuo geriau atvaizduoti vaizdus, kiek įmanoma labiau parduodamus produktus.
Tačiau produktų spalvos gali skirtis nuo tikrųjų pagal vartotojo naudojamų kompiuterinių sistemų nustatymus.
Produkto specifikacijose esantys vaizdai taip pat gali skirtis pagal spalvų atspalvį, dydį arba dėl bet kokių gaminių priedų. Taikant pirkimo sutartį, pirmenybė turi būti pateikta produkto aprašymui, pateiktam kliento atsiųstoje užsakymo formoje

3.3 Tinklalapyje taip pat gali būti rodoma bendro pobūdžio pirkimo papildoma informacija, tokia, kokia yra, pavyzdžiui, arba Žodynėlio pirkimo vadove.
Ši informacija pateikiama kaip paprasta bendra informacinė medžiaga, neatitinkanti tikrųjų produkto savybių. Taikant pirkimo sutartį, pirmenybė turi būti pateikta produkto aprašymui, pateiktam kliento atsiųstoje užsakymo formoje.

3.4 Kiekvieno produkto „Produkto informacijos puslapyje“ yra specialus skyrius, kuriame pateikiama informacija apie „Produktų prieinamumą“. Klientas gali pirkti tik produktus su tokiu užrašu „Yra“.
Jei Prekės statusas yra „ Sandėlyje nėra “, klientas gali tęsti produkto rezervavimą ir „Cool-mania“ kliento vardu užsakys jį tiekėjui. Kai produktas bus prieinamas, „Cool-mania“ apie tai informuos Klientą el. Paštu.

3.5 Atkreipkite dėmesį, kad produkto įtraukimas į pirkinių krepšelį nereiškia, kad produktas automatiškai rezervuojamas Klientui.
Produktą vis dar galima įsigyti kitiems klientams iki pateikimo ir „Cool-mania“ pranešimo apie užsakymo patvirtinimą, laikantis šių pardavimo sąlygų.
Tai gali priklausyti nuo tuo pačiu metu vykdomų pirkimo užsakymų svetainėje. Dėl techninių priežasčių gali būti, kad „turimas produktas“ po užsakymo perdavimo gali pasibaigti, todėl reikia laukti naujo tiekimo. Tokiu atveju Klientas bus nedelsiant informuotas el. Paštu („Produktas rezervuotas“ arba „Pristatymo vėlavimas“) ir gali paprašyti atšaukti užsakymą bet kuriuo metu prieš išsiunčiant produktą, spustelėdamas mygtuką „Atšaukti“, esantį paštas.

3.6. Jei užsakytos prekės nėra, Klientas bus nedelsiant ir bet kokiu atveju per trisdešimt (30) dienų nuo kitos dienos po užsakymo perdavimo informuotas el. Paštu. Jei mokėjimas jau buvo baigtas, „Cool-mania“ tuo pačiu metu numato grąžinti Klientui sumą, kuri jau buvo sumokėta už sandorio atšaukimą. (žr. toliau pateiktą pastraipą: 13. Grąžinimo procedūros)

4. Kaina, gabenimo išlaidos, mokesčiai ir muitai

4.1 Visos Svetainėje paskelbtos kainos yra eurais (eurais) perskaičiuotos į kitas valiutas pagal dabartinius valiutų kursus. Jei produktai siunčiami ir pristatomi visame pasaulyje, į juos įskaičiuotas PVM (20%).

4.2 „Cool-mania“ pasilieka teisę bet kuriuo metu pakeisti Produktų kainą. Suprantama, kad Produkto kaina, kuri bus nuskaičiuota iš Kliento, yra ta, kuri Svetainėje buvo nurodyta užsakymo pateikimo metu. Į galimą padidėjimą ar sumažėjimą po užsakymo perdavimo nebus atsižvelgta.

4.3 Į produkto kainą neįeina siuntimo išlaidos. Pristatymo išlaidos apmokestinamos iš kliento, jas apmoka Klientas kartu su visa užsakymo kaina.
Visų užsakymų suma yra 8 eur (su PVM) Krepšelyje, atliekant pirkimo internetu procedūrą ir prieš ją sudarant, taip pat elektroniniame laiške „Užsakymo ir siuntos patvirtinimas“.

4.4 Visa užsakymo kaina (atskirai nurodant pristatymo išlaidas ir visas kitas papildomas išlaidas) visada yra rodoma krepšelyje pasibaigus pirkimo procedūrai. Ši suma (kuri bus nurodyta Klientui „Užsakymo įraše“) patvirtinimas “ir„ Užsakymo ir siuntimo patvirtinimo “el. laiškuose) bus visa suma, kurią Klientas turi sumokėti už pirkimo užsakymą. Klientui nieko nereikia mokėti daugiau nei už šią sumą, išskyrus galimus muito mokesčius (žr. toliau pateiktą pastraipą) .

4.5 Siuntimas į kai kurias labai specifines paskirties vietas gali pareikalauti papildomų mokesčių ir išlaidų, kurias turi sumokėti gavėjas ir sumokėti pristatydamas produktus tiesiogiai mokesčių ir muitinės institucijoms arba kurjeriui. Klientas atlygina „Cool-mania“ nuo tokių mokesčių, rinkliavų ir rinkliavų. Tačiau visus galimus mokesčius, rinkliavas, išlaidas ar kitus mokesčius, numatytus kiekvienos konkrečios šalies, kurioje Produktai yra išsiunčiami ir pristatomi, įstatymuose, visiškai apmoka Klientai.

5. Kaip pirkti

5.1 Produktą pirkti svetainėje galima registruojantis arba be jo. Registracija leidžia Klientui naudotis įvairiomis papildomomis paslaugomis, sukuriant asmeninį profilį.

5.2 Internetinėje parduotuvėje Klientas pasirenka ir prideda į krepšelį turimus ir užsakomus produktus, kaip aprašyta atitinkamame „Informacija apie gaminį“. Įvedant užsakymą, Klientas privalo pateikti tam tikrą asmeninę informaciją (asmens duomenis, duomenų paskirties vietą, fiksuotojo telefono numerį ir mobiliojo telefono numerį, el. Pašto adresą); ir įrašykite galiojančią kredito kortelės, už kurią teisiškai atsakinga, duomenis arba kitus mokėjimo būdus (kaip numatyta šiose pardavimo sąlygose).

5.3 „Cool-mania“ pasilieka teisę prašyti papildomos informacijos ir dokumentų, kad būtų galima nustatyti Kliento tapatybę ir nuosavybę, norint atlikti mokėjimą. Klientas garantuoja, kad visa pateikta informacija yra teisinga, tiksli ir išsami (žr. Kitą skyrių „Mokėjimo būdas“).

5.4 Pateikus užsakymą (persiųstas), Klientas yra kviečiamas atspausdinti arba išsaugoti elektroninę jo kopiją ir vis tiek išlaikyti esamas bendras pardavimo sąlygas, laikantis nuotolinės prekybos nuostatų.

5.5 Klientas, pateikęs užsakymą prisijungęs (tai reiškia, kad jis yra registruotas klientas ir sukūrė savo profilį).

5.6 Patvirtinusi klientui teisingą užsakymo formos gavimą (žr. 2.6 punktą), „Cool-mania“ apdoroja užsakymą ir patikrina kliento įvestus duomenis, mokėjimo būdą, produktų paruošimą sandėlyje. Kai kuriais atvejais jai gali tekti susisiekti su klientu arba paprašyti papildomų dokumentų (žr. Skyrių „Mokėjimo būdas“).

5.7 „Cool-mania“ praneša apie užsakymo priėmimą išsiųsdama el. Laišką „Užsakymo ir pristatymo patvirtinimas“, kuriame pateikiama užsakymo formoje jau esančios informacijos santrauka: tiksliniai duomenys, užsakytų produktų aprašymas ir kiekis, apmokėjimo būdas, duomenų pristatymas.

5.8 Atsisakymo atveju „Cool-mania“ apie tai informuos Klientą kaip įmanoma greičiau (bet kokiu atveju per 30 dienų nuo užsakymo pateikimo dienos), išsiųsdama „Užsakymo atšaukimo pranešimą“ el. Laišką su priežastimis. Jei mokėjimas jau baigtas, „Cool-mania“ pateikia kontekstą grąžinti Klientui sumą, kuri jau buvo sumokėta už sandorio atšaukimą (žr. 10 str. Grąžinimo būdas).

6. Apmokėjimo būdai

Kaip minėta 4.2 pastraipoje (Produkto kaina, siuntimo išlaidos, mokesčiai ir muitai). Atkreipkite dėmesį, kad visos operacijos, įskaitant valiutą, yra perskaičiuojamos į eurus po kliento mokėjimo.

6.1 Atsiskaitymas kreditine kortele

6.1.1 Atsiskaitydamas „Creditcard“, su pirkimu susijusią sumą Bankas nurašys nedelsdamas, sudarydamas Kliento atliktą operaciją internetu.

6.1.2 Klientui pateikiant užsakymą, internetinė sesija bus nukreipta iš svetainės į saugų puslapį „GP WEBpay“ svetainėje (SSL). Tokioje svetainėje Klientas galės sumokėti Kainą
Pirkimo metu „Cool-mania“ negali žinoti informacijos apie Kliento kreditinę kortelę. Duomenys nėra prieinami „Cool-mania“ ar trečiosioms šalims, taip pat pateikiant užsakymą ar vėliau. Joks „Cool-mania“ archyvas tokių duomenų nelaiko. Jokiu būdu „Cool-mania“ negali būti laikoma atsakinga už bet kokį trečiųjų šalių sukčiavimą ar neteisėtą piktnaudžiavimą, sumokėjus už svetainėje įsigytus produktus.

6.1.3 „Cool-mania“ pasilieka teisę el. Paštu paprašyti kliento atsiųsti galiojančios asmens tapatybės kortelės priekinės / galinės dalies kopiją. Prašyme el. Paštu bus nurodytas laikotarpis, per kurį „Cool-mania“ turi gauti dokumentą. Bet kuriuo atveju šis terminas nebus ilgesnis nei 5 darbo dienos. Kol bus pateiktas prašomas dokumentas, užsakymas bus laikinai sustabdytas. Esant prašymui, Klientas privalo išsiųsti visus prašomus dokumentus per nurodytą laiką. Jei „Cool-mania“ negauna šių dokumentų per prašomą laiką, kaip nurodyta el. Pašto užklausoje, arba negauna negaliojančių ar nebegaliojančių dokumentų. Sutartis bus vykdoma pagal Art. 1456 kub. Cm., O užsakymas vėliau bus atšauktas, išskyrus teisę į kompensaciją už žalą, kurią „Cool-mania“ gali patirti dėl kliento elgesio. Apie sutarties nutraukimą Klientui bus pranešta el. Paštu ne vėliau kaip per 2 dienas nuo „Cool-mania“ reikalaujamo dokumentų pateikimo termino pabaigos, užsakymas bus atšauktas ir jam bus grąžinta sumokėta suma. Jei „Cool-mania“ per nurodytą laiką gaus reikiamą dokumentaciją, pristatymo sąlygos, ty kurjerio atsakomybė už gaminį, bus perduotos Klientui po to, kai Centrinis sandoris patvirtins sukčiavimo riziką.

6.1.5 „Cool-mania“ negali žinoti ir nesaugo duomenų jokiu būdu, susijusiu su Kliento kreditine kortele ar kitomis mokėjimo priemonėmis, susietomis su ta sąskaita).

6.2 Banko pavedimas

6.2.1 Klientai gali atsiskaityti banko pavedimu. Užsakytos prekės bus išsiųstos, kai gausime apmokėjimą.

Sąskaitos numeris : IBAN: SK980200000000002952352651

Gavėjų banko adresas:
Vseobecna uverova banka
Mlynske nivy 1
829 90 Bratislava 25
Slovakija

SWIFT kodas (BIC): SUBASKBX

Kintamasis simbolis (nuoroda) : jūsų užsakymo numeris

7. Siuntimas

7.1 Sąvoka „siunta“ reiškia momentą, kai „Cool-mania“ patikėjo gaminį apibrėžtam vežėjui, kuris perima produktą (kriterijai gali skirtis, atsižvelgiant į užsakyto produkto tipą ir paskirties vietą).

  • Paprastai atvyksta per 5 darbo dienas (gali skirtis priklausomai nuo paskirties šalies)
  • Tarptautinio pašto 1 klasė „Pasirašyta“ pristatymui - Tarptautinė „Pasirašyta
  • GLS kurjerių tarnyba - tarptautinis pristatymas

7.2 Siuntimo ir pristatymo sąlygos yra konkrečiai paminėtos atskirame gaminyje kiekviename atitinkamame „Gaminio informacijos puslapyje“. Siuntimo sąlygos įsigalioja nuo užsakymo perdavimo dienos, jei nenurodyta kitaip

7.3 Jei vienu metu užsakomi keli produktai su skirtingu prieinamumo statusu, „Cool-mania“ atliks tik vieną siuntą. Siuntimas vyks laikantis ilgiausio laiko (pvz., Jei užsakoma 1 prekė su statusu „Išparduota“, kartu su gaminiu, kurio statusas yra „Sandėlyje“, abu produktai bus išsiųsti su siuntimo laiku ilgiau, ty 30 dienos).

8. Pristatymas: mokesčiai ir sąlygos

8.1. Produktai pristatomi į paskirties vietos adresą, kurį Klientas nurodo Užsakymo modulyje.

Pakavimo ir pristatymo mokesčiai

Pasaulinis standartas - 8 € (pristatymas visame pasaulyje)

pristatymas visame pasaulyje

8.2 Klientas privalo pranešti apie visas ypatingas savybes, susijusias su Produkto pristatymo vieta. Jei pateikiama neteisinga informacija ir išsami informacija, už visas papildomas išlaidas, kurias „Cool-mania“ atlaikys, kad užbaigtų Produkto pristatymą, bus atsakingas Klientas.

8.3 Užsakymas pristatomas pagal gatvės lygį. Mes nepristatome į pašto dėžutes, pašto skyrius ir nepristatome trečiosios įmonės, susijusios su transporto / ekspeditorių veikla.

8.4 Visa atsakomybė ir rizika už įsigytas prekes tenka Klientui nuo to momento, kai Pašto paslauga turi gavėjų parašą

8.5. Apie bet kokią problemą, susijusią su gautų prekių fiziniu, atitikties ar išsamumo aspektais, Klientas turi nedelsdamas pranešti „Cool-mania“ ir ne vėliau kaip per 5 dienas nuo pristatymo dienos pranešdamas el. Paštu [email protected]

8.6 Tuo atveju, jei Klientas paprašys atsiųsti įsigytą produktą, „Cool-mania“ pereis prie naujo pristatymo, pasilikdama teisę sumokėti mokestį, be išlaidų, Produkto grąžinimo į „Cool-mania“ išlaidas.

8.12 Tuo atveju, jei įsigytas produktas nėra pristatomas arba atidėliojamas laikantis pristatymo sąlygų, nurodytų skyriuje Specifikacijos, Klientas gali apie tai pranešti el. Paštu: [email protected] . „Cool-mania“ išnagrinės skundą ir nedelsdama praneša klientui apie rezultatą el. Paštu ne vėliau kaip per penkiolika (15) darbo dienų.

9. Grąžina: Teisė atsisakyti

9.1 Pagal 64 ir paskesnius straipsnius Vartotojo kodekso (Įstatyminis potvarkis Nr. 206/2005), klientas „Vartotojas“ turi teisę per (14) dienų nuo Prekės gavimo atsisakyti netesybų ir nenurodydamas jokios specifikacijos priežasties, be prekės įsigijimo. Pagal tolesniuose punktuose nurodytas sąlygas

9.2 „Cool-mania“ suteikia Klientui geresnes sąlygas, nei numatyta Vartotojų kodekse (kuriame teigiama, kad klientas per 14 dienų turi išsiųsti rašytinį pranešimą paštu, registruotu laišku su grąžinimo kvitu), kad pasinaudotų šia teise, pakanka pranešti per 15 darbo dienų nuo prekės pristatymo dienos el. paštu: [email protected] Tema: („Norėčiau pasinaudoti sutarties atsisakymo teise“)

9.3 Pranešdamas apie sutarties atsisakymą, klientas turėtų nurodyti užsakymo numerį (išduotą pirkimo metu), Produktą ar Produktus, dėl kurių jis ketina pasinaudoti savo atsisakymo teise, ir aiškiai išreikšti savo ketinimą atsisakyti pirkimo.

9.4 Gavusi prašymą atsiimti el. Laišką, „Cool-mania“ klientų aptarnavimo tarnyba nedelsdama pateiks klientui instrukcijas, kaip grąžinti produktus. Produktai turi būti siunčiami įmonės adresu, nurodytu kontaktų puslapyje.
Produktas turi būti grąžintas nepažeistas, nenaudotas, su visomis originaliomis dalimis ir pakuotėmis (maišais ir (arba) pakuotėmis), laikantis šių 9.5 punkto sąlygų.

9.5 Kaip grąžinti - grąžinti kliento siuntą

9.6 Tuo atveju, jei atsiėmimas nebuvo įvykdytas pagal 1 str. 64 ir tolesni. Vartotojo kodas ir ypač, jei produktas nėra visas jo dalių komplektas ir (arba) kartu su jo priedais ir (arba) elementais, kurie yra neatskiriama jo dalis (pvz., Etiketė vis tiek turi būti pritvirtinta prie gaminių su vienkartine plomba, jis yra neatsiejama produkto dalis) ir (arba) nėra originalioje pakuotėje, net jei klientas ją sugadino arba panaudojo (produktai nebuvo dėvimi, nuplauti, naudoti), išskyrus pagrįstą kruopštaus patikrinimo ribą, nereiškia sutarties nutraukimo ir dėl to neturės teisės susigrąžinti sumos, kurią sumokėjo Klientas už Produktą. Produktas liks kliento žinioje „Cool-mania“ sandėlyje, laukdamas jo atsiėmimo, tuo pačiu anuliuodamas atsisakymo prašymą.

9.7 Pagal straipsnį. Vartotojo kodekso 67 ketvirtoje pastraipoje tik gavus produktą ir tik patikrinus, ar teigiamai laikomasi sutarties atsisakymo teisių sąlygų ir tvarkos bei sąžiningumo (kaip nurodyta pirmesnėse dalyse), „Cool-mania“ per keturiolika (14) dienų nuo Prekės gavimo dienos ir bet kokiu atveju per trisdešimt (30) dienų nuo tos dienos, kai „Cool-mania“ buvo pranešta apie prašymą atsisakyti sutarties, grąžinti kliento sumokėtas sumas. Į grąžinamą sumą bus įskaičiuoti pristatymo mokesčiai, bet ne suma, sumokėta už „papildomų pristatymo paslaugų“ pirkimą.

SKUNDO FORMA - (reikia užpildyti ir išsiųsti su grąžinamomis prekėmis - taikykite 2 metų garantiją produktų defektams)

ATŠAUKIMO FORMA - (reikia užpildyti ir išsiųsti su grąžinamomis prekėmis iki 14 dienų nuo produkto gavimo)

10. GRĄŽINAMŲ GRĄŽINIMŲ TVARKA

10.1 Grąžinimas bus atliktas atšaukus mokėjimo operaciją (jei mokėjimą atliko klientas kreditine kortele arba banko pavedimu)

10.2. Jei užsakymo formoje nurodytas produktų gavėjas neatitinka pirkimo sumos, sumos grąžinamos, jei yra atsisakymo teisė, atliks „Cool-mania“, tiems, kurie sumokėjo.

10.3 Kaip jau minėta 4.1 skyriuje, visos operacijos, kurias atlieka klientai, gyvenantys Europos Sąjungos šalyje, yra konvertuojami į eurus dėl kliento mokėjimo. Atsiskaitymams ne eurais, „Cool-mania“ vis tiek grąžina sumą eurais, tada valiutos suma apskaičiuojama pagal tos dienos, kai grąžinama, pasikeitimo santykį. Todėl valiutos kurso rizika tenka klientui.

11. Įprasta garantija

11.1 Tinklalapyje parduodamiems produktams, atsižvelgiant į jų pobūdį, gali būti taikoma įprastinė gamintojo suteikta garantija („Įprastinė garantija“). Klientas gali pasikliauti šia garantija tik gamintojui. Trukmė, teritorinis pratęsimas, naudojimo sąlygos, nuostolių ir (arba) defektų rūšys, kuriems taikoma garantija, ir visi garantijos apribojimai priklauso nuo individualaus gamintojo ir nurodomi garantijos sertifikate, esančiame produkto dėžutėje.

Produktų gamintojas atsako už bet kokią žalą, atsiradusią dėl tokių gaminių trūkumų.
Ši garantija yra savanoriško pobūdžio ir neprideda, nepakeičia, neapriboja ir neatmeta teisinės garantijos.

12. Teisinė 24 mėnesių garantija už atitikties defektus

12.1 Vadovaujantis Vartotojų kodeksu, visiems produktams, parduodamiems „Vartotojui“ svetainėje, taip pat taikoma 24 mėnesių teisinė garantija, apimanti neatitikimus reikalaujamai ir sutartyse deklaruotai kokybei (pagal 128 str. Ir pask. K. Nr. 128). 206/2005). Norėdamas gauti garantinį aptarnavimą, Klientas privalo išsaugoti užsakymo kvitą („Užsakymo ir siuntos patvirtinimo“ el. Laiškas arba kurjerio pristatymo raštelis arba mokėjimo įrodymas).

12.2. Teisinė 24 mėnesių garantija apima gaminio defektus ar neatitikimą, kurie nėra akivaizdūs pirkimo metu ir yra prekių pristatymo metu, jei produktas naudojamas tinkamai, laikantis jo numatytos paskirties ir kaip nustatyta gamintojas (nuostatos, esančios dokumentuose, galiausiai pridedamos prie gaminio.
Atitikties trūkumas turi būti panaikintas, panaikinus garantiją, per du mėnesius nuo jo aptikimo dienos.

12.3 Laikoma, kad prekės atitinka sutartį, jei pristatymo vartotojui metu:

12.4 Todėl jiems netaikomi teisinės garantijos pažeidimai, nustatyti atsitiktinių faktų ar Kliento atsakomybės ar gaminio naudojimo neatitikimo numatytam naudojimui atveju ir (arba) nurodyti gaminio techninėje dokumentacijoje.

12.5 Esant gaminio trūkumui ar neatitikimui, „Cool-mania“ siūlo nemokamai atkurti produkto atitiktį: pataisydamas arba pakeisdamas produktą kitu, turinčiu vienodas ar didesnes savybes, neatlygintinai klientui. Kitu atveju su atitinkamu kainos sumažinimu arba sutarties nutraukimu grąžinant sumokėtą sumą.

12.6 Norėdamas pasinaudoti teisine garantija, Klientas pirmiausia turi pateikti įrodymus apie prekių pirkimo ir pristatymo datą. Patartina, kad klientas, norėdamas gauti tokių įrodymų, išsaugotų „Užsakymo ir siuntimo patvirtinimo“ el. Laiško, kurį „Cool-mania“ atsiuntė, kopiją arba kitus pirkimo įvykdymo datą patvirtinančius dokumentus (pavyzdžiui, kurjerio pristatymo raštelį). arba mokėjimo įrodymas).

12.7 Pirkėjas privalo siųsti toCool manija konkretų komunikatą, kuris reikalauja neatitikties panaikinimo, per e-mail [email protected] Tema: Produktas Defected

12.8 Tais atvejais, kai taikant garantiją numatyta grąžinti gaminį defektui pašalinti, klientas privalo grąžinti gaminį originalioje pakuotėje, sukomplektuotoje visose jos dalyse (įskaitant pakuotę ir visus dokumentus bei priedų įrangą). Norint apriboti originalios pakuotės pažeidimus, rekomenduojama ją įdėti į kitą dėžę. Reikėtų vengti etikečių ar juostos tvirtinimo tiesiai ant originalios gaminio pakuotės.

12.9. Jei defektas nerandamas arba jei tai neturėtų būti gaminio neatitikimas, pagal Įstatyminį dekretą Nr. 206/2005, Klientas apmokestins visas patikrinimo ir remonto išlaidas, taip pat visas kitas išlaidas ( transportas ir kt.), kurį galiausiai palaiko „Cool-mania“. Garantija negalioja, jei defektas atsirado dėl aplaidumo ar netinkamo pirkėjo naudojimo, sukčiavimo, drėgmės ar kitų priežasčių, nesusijusių su gamybos ar gamybos defektais

13. Privatumas

13.1. Asmens duomenys, kurių Klientas paprašė ir pateikė užsakymo modulio pildymo metu, yra renkami ir tvarkomi siekiant patenkinti Kliento reikalavimus ir jokiomis aplinkybėmis nebus licencijuojami tretiesiems asmenims. „Cool-mania“ garantuoja savo klientams pagarbą asmens duomenų tvarkymo taisyklių, atsižvelgiant į privatumo kodeksą, nustatytą 2003 m. birželio 30 d. įstatyminiame dekrete Nr. 196, ir vėlesnius pakeitimus.

14. Klaidos ir (arba) netikslumai Svetainėje

14.1 „Cool-mania“ yra įsipareigojusi tikrinti internetinį katalogą, kad išvengtų klaidų ar netikslumų. Tačiau gali būti, kad svetainėje yra klaidų, netikslumų ar praleidimų. Todėl „Cool-mania“ pasilieka teisę ištaisyti visas klaidas, netikslumus ar trūkumus, esančius svetainėje, net ir gavus užsakymą. Taip pat pasilieka teisę bet kada pakeisti ar atnaujinti informaciją be išankstinio įspėjimo apie tai Klientui.