Pretenzijos ir grąžinimas

Užsakytos prekės netinka, ar ne pagal Jūsų lūkesčius? Patarsime, kaip galite skųstis dėl prekių, arba padėsime grąžinti prekes.

Noriu skųstis dėl prekės ar siuntos

Jei įsigyta prekė neveikia tinkamai, mes pasirūpinsime pagalba nustatant, suremontuojant ar pakeičiant. Turite užpildyti skundo formą ir kartu su prekėmis išsiųsti ją mūsų adresu.

Reikalauti prekių

Noriu atsisakyti sutarties ir grąžinti prekę

Jūs galite atsisakyti pirkimo sutarties per 14 dienų nuo pristatymo, ty grąžinti mūsų elektroninėje parduotuvėje įsigytas prekes nenurodydami priežasties. Jūs turite užpildyti sutarties atsisakymo formą ir kartu su prekėmis išsiųsti ją mūsų adresu.

Grąžinti prekes

 

DUK – atsakymai į dažniausiai užduodamus klausimus

1. Kaip galiu susisiekti su Skundų skyriumi?

Su mūsų Skundų skyriumi galite susisiekti elektroniniu paštu: [email protected] .

 

2. Kiek laiko užtrunka paraiškos nagrinėjimas?

Skundus išnagrinėjame operatyviai, bet ne vėliau kaip per 30 dienų nuo jų gavimo dienos.

 

3. Kaip elgtis grąžinant prekes?

Jūs galite atsisakyti sutarties ir grąžinti prekes nenurodydami priežasties per 14 dienų nuo to momento, kai Jūs arba Jūsų nurodytas asmuo gavo prekes. Grąžinus prekes, sumokėtą pirkimo sumą grąžinsime Jums atsiųsdami mokėjimą į Jūsų sąskaitą.

 

4. Ar galiu atsisakyti sutarties, jei perku kaip įmonė?

Ne, deja, įmonė nėra fizinis asmuo, todėl negali grąžinti prekių per legalų 14 dienų terminą, kaip ir privatūs asmenys. Galima susitarti dėl prekių keitimo į kitą prekę.

 

5. Kas padengia grąžintų prekių siuntimo išlaidas?

Prekių grąžinimas atgal į mūsų sandėlį yra visiškai jūsų kompetencija. Tai taip pat taikoma su tuo susijusioms išlaidoms.

 

6. Kur turėčiau siųsti prekes, kurias noriu grąžinti?

Prieš grąžindami prekes, jas tinkamai supakuokite ir ant išorinės pakuotės pusės priklijuokite etiketę su mūsų adresu. Čia yra siuntos su grąžinamomis prekėmis siuntimo adresas:


Media Leaders s.r.o. (RETURN)
Dlha 4
974 05 Banska Bystrica
Slovakia


Bet buk atsargus! Mes neprisiimame atsakomybės už tai, kokiomis sąlygomis gausime jūsų siuntinį iš vežėjo. Todėl prieš siųsdami prekes padėkite jas tokios būklės, kokios atkeliavo iš mūsų, o dėžutę užpildykite medžiaga, kuri apsaugos prekes nuo pažeidimų transportavimo metu. Jei, nepaisant to, kažkas atsitiks jūsų siuntai pakeliui pas mus, nedelsdami susisiekite su siuntą iš jūsų perėmusiu vežėju ir reikalaukite žalos atlyginimo.

 

7. Noriu pakeisti prekę (pvz. dėl netinkamo dydžio). Kaip turėčiau elgtis?

Jei gaminys buvo visai nenaudotas (tai yra ant jos nėra nešvarumų - plaukų, nešvarumų ir pan.), ji tik pasimatuota, galima prekę pakeisti į kitą dydį. Tačiau būtina užpildyti skundo formą ir pastaboje nurodyti prašymą dėl keitimo į kitą prekę/kitą dydį.

 

8. Ar galiu grąžinti bet kokio tipo gaminį?

Tikrai ne. Įstatymas tiksliai apibrėžia, kurių kategorijų prekės negali būti grąžinamos. Pavyzdžiui, į ausis įdedamos ausinės (šnipų ausinės) ir panašiai.

Pirkėjas negali atsisakyti sutarties, kurios jis yra

  1. prekėmis, pagamintomis pagal specialius pirkėjo reikalavimus, pagal užsakymą pagamintomis prekėmis arba specialiai vienam pirkėjui skirtomis prekėmis (pvz., neoninio logotipo ar gobo projektoriaus gamyba, pagal pirkėjo pageidavimą pagamintos vardinės etiketės),
  2. prekių, kurių kokybė greitai prastėja arba blogėja, pardavimas,
  3. prekiaujama prekėmis, įpakuotomis į apsauginę pakuotę, kurios netinkamos grąžinti dėl sveikatos apsaugos ar higienos priežasčių ir kurių apsauginė pakuotė buvo sulaužyta po prekių pristatymo (pvz., į ausis įstatomos ausinės - šnipinėjimo ausinės, valiklis nitritu ir kt.). ),
  4. elektroninio turinio teikimas ne fizinėje laikmenoje, jeigu jo teikimas prasidėjo gavus aiškų vartotojo sutikimą ir vartotojas pareiškė, kad buvo tinkamai informuotas, kad išreiškęs šį sutikimą jis praranda teisę atsisakyti sutarties (pvz. programinės įrangos skaitmeninę / elektroninę licenciją).

 

9. Kada gausiu apmokėjimą už grąžintas prekes?

Pinigus už grąžintas prekes išsiunčiame ne vėliau kaip per 14 dienų nuo pakuotės gavimo ir grąžinamos prekės patikrinimo. Pagal įstatymą turime 14 dienų nuo gavimo sandėlyje datos apdoroti prekes pagal sutartį. Pinigus atgausite tuo pačiu būdu, kaip ir buvo gautas mokėjimas. Atliekant greituosius mokėjimus (kreditine kortele, Google Pay, Apple Pay ir kt.), pinigai į jūsų sąskaitą pateks per 3 darbo dienas. Bankinis pavedimas paprastai trunka 1-3 darbo dienas. Jei buvo atsiskaityta grynaisiais pinigais, formoje turite užpildyti sąskaitos numerį IBAN formatu (Pridėti ir Gavėjo pavadinimą), kad grąžintumėte pinigus ir mes grąžinsime mokėjimą banko pavedimu.