Istorija
Nuo ko pradėjome ir kokia buvo mūsų elektroninės parduotuvės Cool-mania istorija ir istorija? Čia pabandysime papasakoti, kaip viskas prasidėjo nuo 2010 m. iki šių dienų :) Taigi atsisėskite ir skaitykite kelią, kurį nuėjome, ir kelią, kuriuo vis dar einame. Be jūsų paramos nebūtume ten, kur esame dabar.
Tai JAV mūsų kelionės pradžioje :)
Tai buvo 2010 METAI...
Šie metai mūsų komandai buvo Cool-mania svetainės įkūrimo metai. Pradėjome nuo kuklios, nedidelės 3 biurų ir sandėlio erdvės, palėpėje, kur vasaros mėnesiais buvo kaip Sacharos dykumoje :) Tačiau entuziazmo dėka, į kurį įdėjome, tai priėmėme kaip iššūkį, kad pradžia sunki ir todėl nepasidavėme nepaisydami karščio ar mažos erdvės. Ir štai kaip atrodė mūsų biure žemiau esančioje nuotraukoje.
Taip atrodė pirmoji COOL-MANIA svetainės versija
Mums tai pavyko ir nepaisant sunkesnių sąlygų bei mažesnės erdvės, nuo 2010 metų sukūrėme pirmąją elektroninės parduotuvės versiją, kurioje tikrai turėjome tik keletą prekių, pradėjome užsakymų sistemą ir prekių išsiuntimą. Iki tol mūsų svetainė dirbo tik su 3 kalbų mutacijomis. Nepaisant to, buvo daug darbo, daugiausia siekiant sugauti visas „museles ar klaidas“, kaip mes taip vadiname, kurios gali atsirasti kasdien dirbant elektroninėje parduotuvėje, paleisti užsakymų sistemą, pristatymą, atsargų papildymą ir ekonomiškumą. ir sąskaitų faktūrų išrašymo įsipareigojimai. Visko išmokome veikdami elektroninėje parduotuvėje :)
2011 METAI
Siekdami įgyti savo elektroninės parduotuvės žinomumo ir matomumo bei sulaukti naujų klientų dėmesio, išsikėlėme tikslą apsilankyti vietiniuose muzikos festivaliuose, tokiuose kaip BEEFREE 2011, DOWNLOAD festival ZV ir kt., kuriuose savo gaminius pristatėme jaunimui. . Pavyko surinkti pirminius, labai svarbius kontaktus ir sulaukti atsiliepimų iš klientų, taip pat tuo remdamiesi išplėtėme siūlomų prekių segmentą, kurį iš pradžių sudarė tik LED gaminiai, tokie kaip šviečiantys marškinėliai, šviečiantys diržai. , vakarėlių gaminiai ir kt.
2012 METAI
Šiais 2012 metais daugiausia dėmesio skyrėme asortimento išplėtimui nuo maždaug 100 prekių iki maždaug 300 prekių , net jei tekdavo apsiriboti nedidelėmis apie 60 m2 sandėliavimo erdvėmis. Tai buvo gana sunku, nes beveik kasdien atkeliaudavo vis naujos ir naujos dėžės prekių ir vos neturėdavome kur pajudėti. Reikėjo susirasti kažkokią sistemą, nes dėžės ir prekės vos neišstūmė mus iš ofiso, bet viską darėme su meile ir vis tiek linksminomės :)
2013 METAI
Atėjo laikas, kai žinojome, kad turime judėti toliau ir ieškoti naujų partnerysčių, naujų produktų ir nusprendėme apsilankyti elektronikos parodose Honkonge. Parodos mums buvo didelė nauda, padėjo orientuotis dideliame verslo pasaulyje. Tai buvo galimybė užmegzti naujų kontaktų verslo partneriams ir dar didesnę apžvalgą apie naujus inovatyvius produktus, tendencijas ir tai, kas yra „IN“ ir ką galime pradėti pardavinėti savo svetainėje. O surinkę kontaktus ir informaciją apie tiekėjus, pradėjome pristatyti ir kitokio pobūdžio savo prekių asortimentą, pavyzdžiui , fotoaparatus, šnipinėjimo daiktus ar įvairius įdomius dalykėlius ar būtinus daiktus.
Mūsų generalinis direktorius Mário didelėje parodoje Honkonge
METAI 2014-2015
Šiais 2014-2015 metais nusprendėme sertifikuoti pagal ISO 9001 kokybės vadybos sistemą . Siekdami dar labiau įgyti klientų pasitikėjimą, nusprendėme įdiegti ISO 9001 kokybės vadybos sistemą ir suplanuoti visus procesus nuo užsakymų gavimo iki prekių išsiuntimo, skundų pateikimo tvarkos ir kt. Visi procesai mūsų įmonėje yra atidžiai stebimi ir savo tikslias jų sprendimo procedūras. Tai neabejotinai žingsnis siekiant padidinti mūsų įmonės konkurencingumą ir patikimumą ir tarptautinėje arenoje.
METAI 2016-2018
2016–2018 metai mums buvo pagrindiniai lemiami metai, kai sukūrėme visiškai naują „Cool-mania“ svetainę , pridėjome daug funkcijų ir išplėsime kalbų versijas iki 20 (šiuo metu turime iki 38). Taip pat daug dėmesio skyrėme naujų produktų papildymui, kurių tuo metu jau turėjome apie 2000 (šiuo metu daugiau nei 5000). Nauji produktai iš įvairių kategorijų , tokių kaip auto moto sekcija, kurioje bendradarbiavome su aukštos kokybės kamerų ir atbulinės eigos sistemų tiekėjais. Taip pat išsiplėtė šnipinėjimo produktų, dalykėlių, būtinų ir net vakarėlių prekių kategorija. Pridėjome naują grožio ir lauko kategoriją, kuri iškart surado savo gerbėjus.
2019 METAI
2019-ieji mums buvo pagrindiniai metai, kai kėlėmės į naujas patalpas. Pasiekėme tokį etapą, kai nebeturėjome kur laikyti prekių iš tiekėjų ir tiesiogine prasme reikėjo kraustytis į naujas, nuosavas patalpas. Išaugo ne tik mūsų prekių asortimentas, bet ir 8 šaunių maniakų komanda :) Tad teko ieškotis didesnių patalpų. Taip ir nuėjome apžiūrėti naujojo sandėlio su biurais ir pakavimo patalpa, kur galėjome įsivaizduoti savo būsimą veiklą ir mums pavyko:) Juk spręskite patys.
Originalus pasiūlymas – salono vizualizacija
Iš pradžių tai buvo tik tuščia vieta , bet su didelėmis veiklos galimybėmis, o kadangi daug laiko praleidžiame darbe, taip pat turėjome galvoti, kaip pritaikyti ir suderinti elektroninės parduotuvės veiklą prie komforto sąlygų. ten dirbančius žmones, taip pat klientus, kurie atvyks apžiūrėti ir įsigyti prekių asmeniškai. Taip ir parengėme pirminę vizualizaciją , kaip atrodys darbo erdvės, sandėlis, biurai, socialinės patalpos, virtuvė ir salonas, kuris pasitarnaus ne tik kaip įėjimo zona klientams, bet ir kaip mūsų gaminių pristatymas. Taigi turėjome viziją ir pasiruošimas rekonstrukcijai galėjo prasidėti.
Ir pradėjome atstatyti...
Pirmiausia pradėtos pertvarkyti vidaus erdvės, biurų pertvaros, salonas, sandėlis ir kt . Tuo pačiu metu teko užsiimti elektros instaliacijos, oro kondicionavimo, rekuperacijos, plytelių, šaligatvių, sanitarinių mazgų įrengimu ir t.t.. Vėliau atėjo laikas ruošti sandėliavimo zonas, sukrauti lentynas prekėms per du aukštus. Be to, biurai buvo įrengti nuo biuro stalų ir kėdžių, per kompiuterius, spausdintuvus, telefonus, raštinės reikmenis iki rašiklių ant stalų :)
Nepamiršome ir patalpų reklamos...
Ir visa tai įvyko išlaikant kasdienį elektroninės parduotuvės funkcionavimą senose patalpose, kadangi turėjome palaikyti sklandų užsakymų ir prekių išsiuntimo srautą savo klientams. Negalėjome praleisti lauko erdvių modifikavimo, reklaminių plėvelių klijavimo, kad žmonės mus rastų nauju adresu :)
Ir galiausiai – įmonės ir sandėlio perkėlimas į naujas patalpas
O tai buvo visiškas chaosas, nes elektroninės parduotuvės veiklą naujose patalpose reikėjo pritaikyti kraustymuisi (judriausiu Kalėdų sezonu) ir tuo pačiu tūkstantinių prekių gabenimui bei prekių rūšiavimui ir saugojimui. lentynos turėjo būti derinamos, ir visa tai kartu su normaliu elektroninės parduotuvės darbu ir užsakymų apdorojimu , kas atrodė neįmanoma, bet ir tai pavyko :)
Mes tai padarėme! Kompanija pajudėjo, puiki šventė ir pirmyn :)
2020 METAI – iki dabar
O štai kaip mūsų įmonė atrodo šiandien , kai lankotės pas mus:) Mums tai pavyko nepaisant labai sunkaus laikotarpio, kai 2020 metais atėjo blogi COVID-19 laikai, kurie privertė mūsų įmonę kelioms savaitėms užsidaryti ir tai buvo tikrai jaučiamas bendrame užsakymų skaičiuje.
Kovojome kaip ir visi kiti, tikėjomės geresnio rytojaus ir nuolat stengėmės judėti į priekį ir pateikti jums naujų ir naujų produktų bei patobulinimų.